Sov gott stegmätaren

Min telefon bubblar när jag får meddelande. Det låter ungefär som ett stort akvarium.

Jag går miste om många steg nu ikväll. Jag har lyckats ta sönder min stegräknare ^^ Vem annars liksom? Haha, som tur är hade Cecilia en ny så jag åka med Madde ut till jobb imorgon och hämta den. Haft den i 2 veckor och jag kan inte ha den hel tills vi är klara med "resan". Jag kom i alla fall över 10.000 steg idag så det känns bra.

Pratar med Cillan på msn just nu. Awe, min flippo har tråkigt. Saknar er gumman. Önskar ni bodde lite närmare så kunde vi hittat på massa roligheter varje dag och aldrig behövt ha tråkigt :D

Emma

Ojdå, men bra med steg igår :D

Kram

2009-05-05 @ 07:05:18
URL: http://www.metrobloggen.se/emmashorna

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0