We are on the run

Mamma kommer och kör oss till Kvantum. Så slipper vi köpa en extra biljett till stationen. Tåget går 11.15 och sedan är det stressigt till båten över till Helsingör. Fast det går nog bra hoppas jag. Så länge man inte tappar humöret, haha.

Pappa & Pia möter upp oss på Österport station och sedan blir det till att umgås lite och dricka någon öl innan Parken öppnar. Guldet är redan hos FCK, men jag hoppas på vinst i dagens match också. Så man får jubla lite och känns den där härliga känslan som kommer av supportrarna.

Gårdagens spelning gick bra. Hela dagen igår var bra.
Stack till gården vid 13 tiden och sedan gick vi och åt. Solen var framme precis hela tiden och det var verkligen sommar väder. Jag satt i mörka jeans, strumpor och mina converse, haha. Blev en aning varm så att säga. Idag kör jag leggings och zebra klänning ihop med min svarta kofta från Gina Tricot för att slippa bränna mig ^^

mamma

Och du var så fin min sommarprinsessa. Hoppas ni just nu har en kul dag och en bra match att se... själv sitter jag hemma och svettas ihjäl medan Raffe ser påp elitloppen på tv... men innan dess köpte han några Harry boy och så åt vi mjukglass på Olivers... och tog milkshake med oss hem. Din bror ville dock INTE ha när jag ringde hem och frågade.

Love u.

Puss och kram

2009-05-31 @ 17:42:49
Emma

Hoppas din dag varit underbar :)

Kram

2009-05-31 @ 18:38:58
URL: http://www.metrobloggen.se/emmashorna
Angelica

ååå vad härligt et låter :D säkert hur trevligt som helst :)!

2009-06-01 @ 01:12:44
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0