Imorgon är dagen. Äntligen!

 Jag har klämt på den.
 Jag har bläddrat igenom den.
 Jag har tagit med den till kassan & lagt tillbaka den igen.
MEN nu har jag äntligen hittat den och klickat hem den.
 Inget mer ånger.
 För jag har världens bästa b-friend! Tack bäjbi <3

Imorgon är DAGEN. Dagen jag längtat efter sedan alldeles för lång tid tillbaka. New Moon ska ses och jag längtar. Iiiiih, det kommer vara underbart att få se vad jag läst. Vilken upplevelse att få se den på bio. Årets händelse för mig tack vare Nina.
Har ni sett New Moon?
Vad tyckte ni?
Har ni läst böckerna?


Tror bestämt att jag ska läsa klart bloggarna jag inte hunnit med och sedan göra mig klar för att hoppa i sängen. Imorgon har jag fullt upp från det att jag vaknar känns det som. Fast jag kommer gå på moln hela dagen. Mjau!





 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0