Lemgongrass, crack & en ansiktsmask


Jag har fortfarande snuskigt ont i min arm och jag hoppas att det släpper tills imorgon. Hur ska jag kunna spela Wii med bara en arm? Funkar ju inte riktigt så bra då ^^

Jag köpte Nivea's nya bodyspray för ett tag sedan and I love it :) Doftar fräschare än nytvättat, haha. Igår såg jag att City Gross hade den i deo roll-on (2 för 45:-) så var bara tvungen att ha det. Jag doftar yum yum precis hela tiden nu ;D Och idag testade jag en ansiktsmask ifrån jobb. Den kändes helt OK och ännu har jag inte märkt av några biverkningar. Håller tummen! Måste bara hitta BRA/BILLIGA rengöringsprodukter. Är så missnöjd med Clarins. Känns som man slängt massvis med pengar i vattnet ..

Böckerna har jag lagt undan och funderar fortfarande på om jag ska köpa dem?! Dem verkar himla intressanta och sedan jag fått upp mitt bokintresse igen så hade dem verkligen varit snygga att ha min boksamling. Och vem gillar inte smutsiga rocker's historier ^^


Sara

sv. hm.. nu ska vi se.. såhär ser det ur för mig



/* Entry headers */

h3 {

font-family: arial;

font-size: 16px;

font-weight: medium;

color: #000;

background:#FFF;

padding:0px 0px 0px 50px;

margin: 0px 0px 0px;

height: 0px;

vertical-align: top;

}



men det är ju inte säkert att vi har samma, det kan ju skiljas på vilken stilmall vi hade som grund osv. :) - jag kommer faktiskt inte ihåg vilken jag hade, så kan inte hjälpa dig där, tyvärr...

2009-11-12 @ 23:41:28
URL: http://saripetersoen.blogg.se/
Ligon ♥ - ஜKawaiiஜ

hejhej! :) allt bra? HISS eller DISS i senaste inlägget? ;)

kram

2009-11-13 @ 00:08:57
URL: http://ligon.blogg.se/

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0