Måndag kväll, 22:51


Jag försvov mig ganska kraftigt imorse, IGEN! Jag hann till jobb som tur var, men jag blev utan kaffe och det gjorde att jag inte var på min bästa humör. Jag har lärt mig att hålla igen mitt humör och alltid visa upp en glad och charmig sida ^_^ Fast det är jobbigt när man möter människor som inte vet vad ett leende är eller vad ett tack betyder. Dem är oftast ovanliga, men ibland kommer alla de människorna fram samtidigt och förgyller min dag i kassan. Mohaha - Ert tråkiga humör biter inte på mig! Det kan ni ge till någon annan.

Det blev att jobba 10 - 19.3o istället för till 17.oo. Madde mådde inte bra och såklart ställer man upp. Haha, men jag var inte särskilt sugen på att säga ja >_< Krya på dig darling!


Emma

Tack :)

Kram

2009-11-30 @ 22:54:20
URL: http://www.metrobloggen.se/emmashorna

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0