En lördag i soffan


Ibland gör man fel, ibland gör man rätt - lev med det

Bäjbi är och repar. Jag sitter med mina vaniljljus och slappar framför datorn. Det är perfekt väder för det idag. Det blåser, regnar och är grått. Jag blir inte direkt glad av vädret, men jag ogillar inte det.

Jag sitter och funderar på en jacka. Jag är himla sugen på den, men samtidigt inte. Är det värt pengarna? Kommer jag att använda den? Kommer den att passa mig? Bah vad många frågor.

Inga större planer för idag. Det blir nog mest tv och film idag. Kanske ska läsa lite med. Det var längesedan jag tog mig tid att läsa. Och jag har en hel dag att ligga och titta igenom Moonlight. Nu när jag har hela boxen. Och på tal om film så var jag borta hos Dan och Fia igår på filmkväll :)

Lady Gaga – Eh, Eh (Nothing Else I Can Say) - Pet Shop Boys Radio Mix


Linda - ehtela.com

här är det också slapp i soffan som gäller. fast utan vaniljljus, vill ha!

2009-10-03 @ 17:13:45
URL: http://www.ehtela.com
Emma

Låter som en mysig dag :)

Kram

2009-10-06 @ 15:04:59
URL: http://www.metrobloggen.se/emmashorna

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0