Grå måndag med färglada löv

Jag smuttar på mitt kaffe och lyssnar på NRJ. Samma gamla låtar som man lärt sig texten på om och om igen. Det är sorgligt med radio ibland.

Max går omkring och är allmänt mysig. Han låg hos mig när jag somnade inatt och han låg hos mig när jag vaknade. Det går inte att beskriva hur fint det känns. Min älskling. Vår älskling. Mjuka & fina kattskrälle ;D

Idag ska jag träffa Angelica och jag har ingen aning om vad vi ska göra. Ha, det får vi väl komma på. Jag har tyvärr inga goda kanelbullar att bjuda på eftersom jag verkligen suger på att baka ^^ Angelica däremot gör farligt goda kanelbullar. Dem bjöd hon på sist vi sågs. Himel och pannkaka så goda.


Jag är inne på min tredje dag utan att röka.
Jag känner mig otroligt stolt och glad för mitt beslut.
Visst finns där ett pyttelitet sug, men jag står emot trots allt.

Det känns som jag gjort slut med mitt livs längsta partner. Det är kanske lite så. Och visst saknar jag h*n. Vi delade allt - sorg, glädje, fylla, bakfylla. Jag försöker ständigt komma på nya saker att göra för att fylla tomrummet. Det är svårt att förklara ..

Jag vet inte varför jag helt plötsligt gjort detta val. Det kändes bara rätt tror jag. Och jag är väl mogen just i detta nu.

Jag vill.
Jag kan.
Jag ska.

Linda - ehtela.com

åh, det är så mysigt med katter. har ju själv två små kelgrisar här hemma och mimmi ligger nästan alltid hos mig i sängen så jag både somnar och vaknar med henne brevid. myspys :) bra initiativ att sluta röka! lycka till :) vill man så går det! kram

2009-10-26 @ 11:47:32
URL: http://www.ehtela.com
Emma

Ett bra val :)

2009-10-27 @ 20:00:35
URL: http://www.metrobloggen.se/emmashorna
mamma

Tycker fortfarande du är superduktig och är inte så lite avis på att du kan men inte jag.

Love u.

Puss och kram

2009-10-28 @ 12:50:32

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0