Här sitter jag ..

Sitter med MTV på i bakgrunden. Musikvideos är roliga att titta på. Dem ger låten en hel annan innebörd. Det finns bra videos och sen finns det dem som bara är totalt usla. Som om dem bara gjort en video och sedan klippt in låten på något sätt. Fast det säljer nog det med, haha.

Fija är och jobbar så jag sitter på facebook och mitt café. Måste få ihop coins så jag kan bygga ut och renovera. I know, skrattretande. Haha, men det är underhållande på något sätt.

Tror jag ska hoppa in och duscha innan Nina kommer hit. Man kan ju inte lukta svett när det kommer folk, höhö. Inte för att jag brukar lukta svett, eller? ;D

p u s s y d o l l

Sv; Ja det måste du göra! Ops, glömde att du inte sett den, och nu avslöjade jag saker, förlåt!! :/

2009-10-15 @ 12:26:51
URL: http://pussydoll.blogg.se/
e

fan va najs att vara ledig! hoppas du får en rolig dag nu då ;) och att det gick bra i duschen haha

2009-10-15 @ 13:58:05
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0