We never seem to enjoy anything until the very end



Är det möjligt att vara tröttare än tröttast? Jag fattar det inte. Sitter nu och häller i mig starkt kaffe. Det smakar inte så gott som det brukar, men det kanske får mig att vakna till. Ute regnar det och är jätte grått. Jag blir inte peppad av det, men måste bege mig ut i det snart. Wuhu - I can do it!

emma

alltså uno är fan underskattat! (: vad gör du ikväll miss sanna?

2009-10-07 @ 18:35:52
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
emma

true blood är sjukt jävla bra. jag har degat i soffan i vanlig ordning.det är trevligt. vad händer annars i veckan sötnos? tycker att du snart ska träffa mig och underhålla mig lite (:

2009-10-08 @ 00:07:14
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
mamma

Du såg minsann inte så trött ut när du kom och försökte ge din mor en hjärtinfarkt! ;-)



Kul att se dig om det än bara var en subersnabbisvisit. Love u.

2009-10-08 @ 08:38:40

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0