Zebrafejs goes Blondie

Håret blev skit bra igår. Nina fixa och trixa så jag ville ju inte sova när jag kom hem xD Det var som att vara på salong och bli ompysslad. Och roligt hade vi också. Spelade SL & SATC på Facebook. Vilka nördar vi är, haha. Sedan började vi leka med webbcamen och det resulterade i knäppa foto och massvis med skratt. Haha, det var verkligen en helt underbar kväll tillsammans med Nina. Tack snälla gumman <3

Idag är jag hemma ifrån jobb. Mådde inte alls bra när jag vaknade. Vit i huvudet, darrig och kräkig. Det känns bättre nu, men vet inte hundra än. Ska duscha och sedan utgå därifrån. Fast jag hoppas komma till jobb imorgon. Att vara hemma ger mig ångest och dåligt samvete.

mamma

Säg att det är gamla biler eller fejk... jag konstaterade så sent som i går att mina döttrar passar bäst i lite mörkare hår än blont!



Hemma från Helsingör och nu blir det match på Ibbes!

Love u

2009-10-10 @ 19:04:48
ROXANNE

hhaha, efterbilden, läskig ju, ett litet sött monster ;)



ja, sålänge man vill bli fadder så är man en bit på vägen :) jag har också länge velat och nu har jag äntligen pengar jU :)

2009-10-10 @ 19:48:17
URL: http://kissamiss.blogg.se/
ROXANNE

hhaha, efterbilden, läskig ju, ett litet sött monster ;)



ja, sålänge man vill bli fadder så är man en bit på vägen :) jag har också länge velat och nu har jag äntligen pengar jU :)

2009-10-10 @ 19:48:24
URL: http://kissamiss.blogg.se/

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0