I'm ready for action

Madde har varit här med bullar.
Det blev kaffe, bulle & mobiltrix.
Jag fick även en mysig zebra mönstrad scarfs <3

Nu ömmar min rygg enormt mycket och jag är rastlös. Har försökt ringa Nina 2 gånger, men hon svarar inte. Toka ^^ Svara nu!

Ute är det storm och att gå ut känns inte jätte lockande. Fast samtidigt vill jag inte sitta inne en hel dag. Även om jag är himla bra på att göra det. Det har jag ju märkt den sista tiden, haha.

Det blir fika med pappa & farmor klockan 16.oo och jag hoppas att vädret är bättre tills dess. Annars får vi sitta inne och det är trevligt det med förvisso ^^ Solen lurar att det är fint väder.

Ikväll är det True Blood och gladast är jag. Nog en av dem bästa serierna jag sett och börjat följa. Mah god - vampyrer xD

Vad gör ni idag raringar? :)

mamma

Just nu försöker jag få upp värmen efter hemkomsten... det var så kallt att jag valde att åka på sigtsing med ettan för att ta mig hem. Annars hade jag fått vänta i 4 minuter till samt gå från Haralds hem.... brrrr

2009-09-23 @ 17:01:55

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0