Jag känner smaken av gula löv & kalla vindar

Man kan känna smaken av höst.
Kylan som river mot kinden och löven som yr runt huvudet.
Jag gillar hösten. Dess kalla vind och skygga sol. Man klär på sig sin mjukaste kofta, slänger en halsduk runt halsen och går ut för att njuta. Man kan inte ogilla hösten egentligen. Den är fylld med olika färger som bara kommer fram när det är just höst. Gå och känn smaken av hösten. Njut!

Nu ska jag slänga halsduken runt halsen, sätta lurarna i öronen och höja volymen.
Det är dax att cykla till jobb. Inte jätte roligt kanske, men det är onsdag och snart helg.

ROXANNE

jag gillar hösten förutom kylan, usch, och när regnet kommer så får jag konstant huvudvärk, jag är en sådandär snubba som känner av dåligt väder, och ibland mår jag så dåligt av det att jag blir sängliggandes :< men ja, alla färger och mysa små solskensdagar på hösten är verkligen guldkorn :)

2009-09-30 @ 19:11:18
URL: http://kissamiss.blogg.se/
mamma

Men inte ens en massa kläder fick mig att njuta i morse... regn, blåst, kyla och mörker... det är för mycket på en gång och så kom det så snabbt! Hösten var mycket mysigare förra veckan ju!



Puss och kram

2009-10-01 @ 07:29:48
Emma

Hösten är mysig :)

Kram

2009-10-02 @ 14:12:52
URL: http://www.metrobloggen.se/emmashorna

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0