Living my life

Jag har nog sovit 10 timmar eller mer. Fast jag behövde nog det. Tidiga morgnar och långa dagar tar på ens krafter. Förkylningen känns sådär, men tänker inte låta den knäcka mig. Nej för jag tänker klä mig, fixa håret och ta lite knäppa kort. Kanske slänga på en film och mysa ner mig i soffan. Jag skulle vilja gå ut en liten runda, men tror jag hoppar över det idag så jag blir bra. I alla fall idag. Imorgon ska jag ner på systemet och köpa hem lite gott till helgen. Utgång med Jennie på fredag och kräftskiva med bäjbi hos Johan & Annika på lördag. En helg att se fram emot. Inget jobb what so ever. YES!

Min "lilla" kusin fyller 10 år på söndag och kalla han liten kan jag nog inte längre. Då han föddes var jag blond, tonåring och visste inte vad jag ville i livet. Både han och jag har växt upp ^^

Sean Kingston – Fire Burning


Emma

När man är sjuk behöver man mycket sömn för att ta igen sig. Hoppas du frisknat till nu :)

Kram

2009-09-10 @ 12:59:52
URL: http://www.metrobloggen.se/emmashorna

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0