Throw up your hands in the sky

´

Det har varit sommar fint hela dagen och jag tog en dejt med Annie. Vi pratade bebis och sånt. Min fina lilla Annie ska bli mamma <3 Jag är så glad för din skull!

Marsvinen fick städat och nytt hö + massvis med persilja. Nej dem fick inte allt på en gång av det sistnämnda. Då hade dem skitit så in i h*lvete ju, haha. Passade på att mysa lite med dem båda innan dem fick hoppa in i buren igen. Sixten har blivit handtam och riktigt mysig. Hans rosa nos är nog det sötaste som finns. Och dem pratar så gulligt tillsammans mina små killar :)

Om du eller någon ni känner har ett höger ben liggandes så släng hit en kommentar. Jag behöver ett nytt ben. Jag vet inte vad jag har gjort, men ont gör det. Aj aj!

Emma

Mysigt med bebisprat :)

Kram

2009-09-15 @ 10:49:09
URL: http://www.metrobloggen.se/emmashorna

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0