everything will be okey in the end


(källa)

Jag är förälskad i kristallkronor. Speciellt de där gamla riktigt vackra och stora. Tänk att få ha en sådan stor underbar krona i taket. Vilken känsla det hade gett till hemmet. Om taket hade varit högt såklart, haha. Och tekannan med socker och mjölkskål hade jag inte heller sagt nej till. Vackert!

Sitter med en latte och morgonmyser för mig själv. Det är egentligen min lediga dag, men ska in och jobba mellan 12 - 19.30. Mindre roligt, men jag står ut. Mest för att jag jobbar tillsammans med Madde ikväll. Jag är fortfarande emot kassa HELA dagen, men ska höra mig för om det verkligen är OK att sitta så många timmar. Det känns som om att det absolut inte är det. Omänskligt skulle jag vilja säga.


 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0