No one gives a damn about her hair



1. Max | 2. Medelhavsgratäng | 3. Annons skylt på jobb | 4. Min nya kamera

Roligast idag var nog när vi skulle sätta upp nya DR skyltar och upptäckte att det stod DVD fodral istället för kastrull (1 liter. Rostfri med lock. Passar för induktion-, keramik-, el- och gasspis.).

Igår bjöd mamma på medelhavsgratäng och fläskytterfilé. Jag kan varmt rekomendera det och ska försöka lägga ut recept i bloggen på det. Jag tror jag fick med mig receptet hem igen, tihi.

Nu beställde jag ÄNTLIGEN kamera och jag har nu övervägt och tänkte länge och mycket. Jag har alltid gillat Canon bäst och därför tror jag att jag kommer bli väldigt nöjd med denna kameran. Bara jag ger mig tid att lära mig den. Nästa inköp blir en systemkamera. Till hösten tror jag. Ja, så blir det.

The Killers – This Is Your Life



 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0