Första dagen and I'm lovi'n it



Första dagen.
 Sovmorgon. Inget jobb.
   Jag älskar det. Semester är det bästa.

Blev ett besök ner till försäkringskassan med Madde. Hade en känsla av att mina papper inte var rätt och min magkänsla visade sig stämma. Han såg det direkt också och det var verkligen skönt att få det bekräftat. Han tog kopia på min senaste lönelapp och skickade in. Nu hoppas vi att det blir bra. Min del är gjord och min fmratid ihop med FSK har bara börjat.

Det blev även en tur till Babyland för lite bebis shopping. Där är så mycket, men som tur är har vi köpt det mesta. Idag blev det ett spjälsängsskydd, en söt nalle att ha i vagnen, en Bamse skallra och en Bamse bok - Mitt första år. Och ja, jag är lite förälskad i Bamse just nu.

I eftermiddag ska vi på föräldrarkurs och det är både nervöst och spännande.


 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0