Världens sämsta start på en dag


Troligen världens sämsta start på en dag.
MVC ringer och väcker mig för att meddela att ultraljudet är inställt p.g.a sjukdom. Så nu måste jag vänta ännu en hel vecka. Det är riktigt tråkigt. Ovanpå det så öppnar sig himlen och världens skyfall startar. Jag hoppas innerligt det slutar innan jag ska till jobb. Ja justé, jobb. Nu måste jag jobba ännu längre och den semester jag längtat efter så jävla mycket måste jag vänta på ännu mer. Kan man bli ledsen?

Hela huvudet snurrar med miljoner frågor och inte ett enda bra svar. Tröttsamt.

sandra

men fy vad tråkigt! kunde de inte ha slängt in någon annan läkare/barnmorska som kunde göra ultraljudet?



(men dr seuss är ju fina grejer i alla fall!)

2010-08-18 @ 12:16:58
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/
EmmaKP

sv: Tack :)

Jo det är massa kickar och buffar, igår blev det som någon "vibrerande" rörelse också, går inte att förklara :P Nej vi vet inte vad det är för kön, vi är väldigt nyfikna men valde att skippa det.

2010-08-18 @ 13:52:56
URL: http://emmakp.blogg.se/
mamma

Tråkigt att få ett sånt besked när du väntat och längtat så länge, men fördelen är att du har glädjebesöket framför dig iaf. :-)

Älskar dig hjärtat.

2010-08-18 @ 16:09:42

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0