20:38 Iskalla vindar


"Gammal" bild, men en nästan ny bebis. Finaste killen ♥

Idag har vi haft besök av Liam & Madde. Det var lika mysigt som alltid. Är trevligt att ha bebis besök och att få ventilera sig lite. Min snutt är en klippa som ALLTID ställer upp trots att jag vet hur irriterande det måste vara att behöva datta med mig, hihi. Men jag är evigt tacksam ♥

Blev en iskall promenad hem till farmor på onsdagsfika. Malcom somna precis innan vi skulle gå och fortsatte sova under besöket. Han vakna till först hemma hos mamma och då var det bara för att äta sedan somna han om igen och nu ligger han i hårdliften och sover. Hoppas bara att vi sover inatt också?!

Jag mår så mycket bättre när osäkerheten börjar släppa. Jag måste fortfarande lita mer på mig själv och öva på mitt tålamod. Jag har lång väg kvar, men en bra bit på vägen.

Åsa

gums, med tid kommer ro. Vi är alla barn i början =))

2010-12-03 @ 00:18:45
Em

Vilken fin bild! En riktig sötis. Det här med osäkerhet.. jag började känna mig säker när Villiam var ca 6 månader.. ;) Barn är något man aldrig kan kunna innan!

2010-12-03 @ 11:58:58
URL: http://lillbebisens.blogg.se/
emma

Åh lilla sötisen! :) Fick ni sova på natten sen? hehe

Harry har också sådana där dagar när han bara sovr och sover men ändå lyckas han sova någorlunda på nätterna ändå. Hur kan dom? Haha.

Hoppas allt är bra med dig och lilla malcom!

2010-12-03 @ 14:55:34
URL: http://yourcupoftea.devote.se

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0