5910 gram kärlek


5910 gram tung & 61 centimeter lång pojke ♥ ett fint paket med massor av kärlek!

Klockan har redan passerat 20 och jag undrar var denna måndag tagit vägen? Vi vakna ju inte för så längesedan .. eller? I denna takten hinner inte jag med ju. Det går rysligt fort allting.

Madde & Liam var på besök idag. Mycket trevligt även om Malcom mest sov, haha. Blev ett besök ut till försäkringskassan och sedan hälsade vi på jobb. Jag saknar det inte. Jag älskade mitt jobb, men sedan ett år tillbaka eller mer så får jag bara ont i magen av stället. Hemskt hur det har blivit.

Jag trodde vi skulle bada ikväll, men Malcom valde att somna på soffan, haha. Blir en dusch och sedan en fejk latte och läsa nya mama tidningen som damp ner i brevlådan förra veckan.

Coldplay – Christmas Lights
Glasvegas – A Snowflake Fell (And It Felt Like A Kiss)

Roxanne

Hehe. Zelda är en härlig prutt minsann. Hehe

Hur går det med bebis och er katt?? :-)

P

2010-12-13 @ 20:25:00
URL: http://kissamiss.blogg.se/
Emma

Helgen har iallafall varit bra :) Oc din med?

Kram

2010-12-13 @ 22:43:33
URL: http://emmashorna.wordpress.com
Emma

Aw, stora fina killen! :) Jag ska till bvc imorgon... Ska bli spännande med tanke på senast ;P

Jag hoppas att det är den andra sköterskan jag träffat där men det är det säkert inte för hon har gått i pension och jobbar bara ibland när det behövs typ.. Suck! Håll tummarna iaf :P



Jaaa, mamma köpte den gröna begagnad på blocket men den var helt ny typ. :) Men jag skulle hellre vilja ha en mer typ gameldags modell typ som fanns när vi var små ;P babybjörn har ju sådana men de är svindyra!

2010-12-13 @ 23:00:47
URL: http://yourcupoftea.devote.se
Linda - ehtela.com

skönt att komma ifrån jobbet nu då kan jag tänka mig, och kunna vara hemma med din kärlek istället :)

2010-12-14 @ 09:27:08
URL: http://www.ehtela.com
Emma

Bvc gick bra! 270g hade han gått upp på en vecka nu så nu väger han 4200g. Och den här gången lät hon inte alls emot tillägg sådär! Hon sa typ bara "men åh vilken bra lösning ni har kommit fram till" och "oj men vad skönt att han inte får ont i amgen av det" typ. Skum dam det där!



Vilken av skjortorna menade du? Jag älskade båda! Jag älskar skjortor överhuvudtaget, haha.



Åh, gud vad typiskt! Vi ska åka upp till Sebbes gård i norrland över nyår och där har han en gammal sen han och hans syrra var små! Skitbra! :D

2010-12-16 @ 10:48:56
URL: http://yourcupoftea.devote.se

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0