Rabblande ord


Önskar jag kunde illustrera, rita, teckna. Min absoluta favorit är Smäm. Hennes verk är .. wow!

Pillade lite med dopinbjudningen innan. Jag fastna och låter det vara ett tag. Vi har ingen lokal att vara i efteråt än heller så inbjudningarna kommer inte bli klara förrän då iaf. Julkorten är klara och ska läggas på lådan idag. Äntligen är det inte sista minuten. Jag hatar att vara ute i sista minuten. Blir så stressigt och mest fel.

Idag har vi inga större planer. Pappa är hemma på sina sista pappadagar sedan födseln. Jag & Malcom ska iaf hem till min farmor i eftermiddag på fika i vanlig ornding. Skönt med lite rutiner.

Amningen har börjat bli bättre (tror jag?) och det har fått mig att slappna av mer. Jag måste be min bvc sköterska visa mig hur jag ska sitta när jag sitter. Jag blev aldrig visad på BB och har fått luska ut det på egen hand. Det funkar, men ibland tror jag inte att jag sitter som jag ska. Fråga kan man alltid.

Magda

Sitt så att det är skönt för dig. Har jag ryggstöd sitter jag med ena benet över det andra (den sidan hon ska äta från är benet uppe så hon har stöd därifrån och jag slipper hennes tyngd). Sitter jag i ex sängen sitter jag i skräddarställning eller lutar mig mot väggen och har böjda ben. Lycka till.

2010-12-08 @ 14:47:00
URL: http://familjenpetersen.blogspot.com
Emma

På tal om jobb (du skrev om det för mer än en månad sen :P) jag har inte fått alls mycket i jul.

Kram

2010-12-08 @ 16:50:27
URL: http://emmashorna.wordpress.com
Emma

Tack allt är bara fint förutom lite förkylning :) Allt bra mer er? :)

Kram

2010-12-08 @ 17:12:38
URL: http://emmashorna.wordpress.com
Åsa

så länge du sitter bekvämt så är inga ställningar direkt fel =)) Jag tyckte det var skönt med en kudde under armen där barnet har sitt huvud som avlastning =))

2010-12-08 @ 23:03:50

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0