Babbel i stora mängder

Det fönstret hade jag inte sagt nej till. Tänk att få vakna och få titta ut genom det. Magiskt för mig.

Jag var ingen pigg människa imorse när klockan ringde och jag tror att jag kommer somna kort efter Outsiders ikväll, haha. Jag har blivit en trött människa. Dock inte morgonpigg ÄN. Vilket jag nog aldrig kommer att bli. Vad ska man uppe på morgonen och göra? Varför ska man gå upp tidigt?

Ombyggnaden på jobb flyter på som den ska. Tror jag i alla fall. Vi är klara med väggen nästintill och har förflyttat oss till gondolerna. Det är ganska irriterande när saker utgår, men man har mycket av det hemma och inget av det som ska vara hemma. Ja om ni förstår, hehe.

Igår såg jag American Beauty för första gången. Jag är himla sen. I know. Jag gillade faktiskt den. Även om jag var något trött och hade svårt att hänga med i mellan åt så verkade filmen i det stora hela vara ganska bra.

    Nej slut babblat för idag. Hoppas allt är bra med er. Puss


Martina

Det fönstret hade jag också gärna tittat ut genom. Grönt och fint. Ge mig vår!^^

2010-02-22 @ 21:49:29
URL: http://mistermartina.blogg.se/
halmstadsfinest

Oh ja . fan vad härligt med den synen utanför också- Här är allt grått och snöigt .. FY!

2010-02-25 @ 14:38:59
URL: http://halmstadsfinest.blogg.se/

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0