hjärnspöken

Jag har lyckats med den svåraste uppgiften någonsin i mitt liv.
Eller jag vill inte säga att jag lyckats ÄN, men jag är i alla fall på rätt spår och jag ångrar mig inte en minut. Det jag lyckats med är att jag har lagt av med rökandet. Det är verkligen jätte skönt. Nu vill jag bara se lite positiva egenskaper med det förutom att jag inte luktar rök längre, haha. För än så länge har jag bara gått upp i vikt och det mår jag illa av. Jag vill absolut inte vara sådär smal som "man ska vara för att vara accepterad", utan bara som innan. Haha, nu ska jag sluta dilla och duscha istället. Jag kommer inte fram till något vettigt i alla fall, haha. Tjolahopp mina vänner!
Cappella – U Got 2 Let The Music (Brescia Edit)

Madde

Du e skit duktig snutt....Klapp på axeln :)

Pussen ♥

2010-01-24 @ 13:25:46
URL: http://cutiefejs.blogg.se/
miztha

svar: nawuu taack så mycket :D Joo jag ska verkligen ta i när det gäller träningen thihi :)

2010-01-24 @ 13:36:24
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/
Anonym

Mammas duktiga flicka. ;-) Jag är ju både stolt och avis på dig... varför kan du men inte jag?

Älskar dig och om en liten stund ses vi... puss och kram så länge!

2010-01-24 @ 13:41:08

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0