just to bring you home

Jag är så himla sugen på kaffe, men göra kaffe när klockan är tjugo i 11 känns kanske inte så sunt?
Nu har två av mina närmaste vänner skaffat blogg =) Roligt när dem är på nätet tillsammans med mig, hihi. Först ut är Fia - fiiiinafia och sedan har vi min nästan namne ;D Madde - cutiefejs.

Det gick bra på jobb idag och det kändes faktiskt bra att jobba. Inte alls den där längtande känslan att få sluta och komma hem igen. Var ganska lugnt med folk och jag mös i kassan med 2 värmefläktar, hihi. Snart kommer våren och sedan måste vi svettas ihjäl iställer för att frysa ihjäl på jobb, haha.
Nickelback – I'd Come For You

sandra "piik"

ja visst är dom :)

2010-01-07 @ 22:58:13
URL: http://piiket.blogg.se/

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0