En kväll i bilder



Igår kväll med bilder ungefär. Blev grillat i skogen med Dan & Fia. Hur fint som helst efter en lång och stressig dag på jobb. Vi åt kakor efter maten, Camillas Mandelföjd. Troligtvis de godaste små kakor jag smakat på länge. Perfekta små bitar att mumsa på. När solen började gå ner körde vi tillbaka till stan för kvällsbad. Jag hoppade över. Om jag ska vara ärlig vågade jag inte, hihi. Dan & Fia skvätte runt och var så söta tillsammans där i vattnet.

Nu är det snart dax att cykla till jobb igen. Jag mår illa och har en huvudvärk som vägrar släppa. Lovande! Dessutom lika snuskigt varmt idag som igår vilket innebär att man kommer vara blöt redan efter 10 minuter på jobb. Jag vill ha skjorts på mig ist för klibbiga jeans ..

Emma

Fin kväll :) Hoppas du mådde bättre senare.

Kram

2010-07-06 @ 10:56:48
URL: http://emmashorna.wordpress.com

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0