Härliga fredag



Tiden på jobb gick så otroligt långsamt idag. Det stod verkligen stilla vissa minuter och jag trodde aldrig att vi skulle sluta. Men se det gjorde vi och det är så himla skönt att slippa väckarklocka och måsten imorgon. Jag tänker bara vara och göra ingenting. Jo jag ska pilla på min nya telefon. Trivs så himla bra med den just nu och är riktigt glad för att där låg ett lime grönt skal med.

Ikväll slappar vi med varsin dator, cola & musik. Härligt! Bebis X rör sig trevligt i magen och jag har inte lika ont just nu som jag haft idag. Hoppas det inte håller i sig för då blir det ringa till MVC och kolla upp. Hoppas ni har en bra fredag och får en fin helg.

r o c k z

Sv; tack så mycket! Mjo vi får ju alla uppleva det tyvärr.



Och tack så mycket. Kul att någon gillade min tavla!! :)

2010-07-30 @ 23:21:31
URL: http://rockzie.blogg.se/

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0