inatt så drömde jag om dig och det väckte gamla minnen



Om ca 8½ timme är jag ledig i 4 dagar. Jag längtar. Det är precis vad jag behöver. Just nu rör det sig alldeles för mycket i mitt huvud och igår höll jag nog på att bli tokig. För en stund i alla fall. Det känns som tiden inte räcker till och att jag blir mot arbetad. Jag ska göra det som känns bäst för mig och inget annat. Men hur vet jag vad som är bäst för mig? Jag vill ju så gärna, men har en svag känsla av att det inte kommer gå. Ska jag likväl utså även om det kan skada? Hundra miljoner frågor utan svar.

Idag drar Landskrona Karnevalen igång och det ska bli kul med en livlig stad. Jag vet inte om jag ska ner något ikväll. Beror helt på hur jag mår efter jobb. Annars är det hel dag med Madde imorgon i alla fall. Och på lördag ska vi träffa pappa och lyssna lite musik och annat.

 Lars Winnerbäck – Fribiljett mot himlen

mamma

Sån tur du var hos oss i går så vi fick träffa dig hjärtat. ;-)

Puss och kram

2010-07-15 @ 11:49:59
Emma

Jobbigt när det är så när man ska jobba. Skönt med ledigt för dig :)

2010-07-15 @ 21:36:37
URL: http://emmashorna.wordpress.com
anna

usch det är jobbigt att känna att man har för mkt i huvudet, jag är lite likadan just nu. gör inte så mkt mer än att äta, sova, jobba typ.

2010-07-15 @ 22:00:02
URL: http://addspirit.blogg.se/

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0