Ingen rubrik



Jag vakna faktiskt av mig själv först, men somnade om igen till klockan ringde. Åsa kom lite efter 10 & sedan traskade vi ner till havet med barn och hundar. Lite små kallt var det idag, men det var skönt att komma ut. Och alltid lika härligt att träffa Åsa. En glad och varm tjej.

Vad händer mer idag?
Något kul hoppas jag. X bollar runt i magen känner jag. Mysigt! Jag önskar vi kunde kört till IKEA och bara handlat. Längtar efter att få gå där och köpa till bebis.  

bitterfittan

deeet har du rätt i ;)



allt bra med dig babe?

2010-07-24 @ 16:59:04
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
mamma

Har du inget att göra så finns här TVÅ stora kartonger 50-60 cl... ;-)

2010-07-24 @ 16:59:41
Åsa

mmm gums, gott o se dig. De var skönt vid havet men lite kyligt då vi gick hem. Hoppas du klarade dig till toan =)) Know the feeling o bli nödig när man har en liten som killar på blåsan =)) kram

2010-07-27 @ 09:53:48

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0