Xperia X10 Mini Black/Lime



Efter jobb blev jag bjuden på middag hemma hos Dan & Fia. Det var verkligen himla trevligt även om jag kanske var något övertrött, haha. Det var i alla fall tio gånger godare med tacos än med donken som jag skulle ätit. Fast jag tar igen donken idag, hehe. Blir dagens midda på jobb. Kanske. Om Madde kommer när jag har middag, hihi. Min snutt <3 Förgylla min dag på jobb. BEHÖVS!

Fia visade upp sin nya telefon och Sanna tyckte mycklet om den. Limegrön, liten & nätt att ha i handen. Mycket att lära sig på den förstås, men absolut en telefon jag skulle vilja ha. Nu ska vi spara ihop 2500:- så jag slipper gå med min ovän länge till.

My

ooohh ge mig

2010-07-31 @ 23:13:25
URL: http://myjosephine.blogg.se/

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0