Bakad potatiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis

Jag väntar på att mina bakpotatis ska bli klara. Bara tanken på dem får min mage att låta lite högre. Jag verkligen älskar bakad potatis med härliga och feta röror.

Jobb har funkat bra. Lönehelg är antingen bra eller dålig att jobba. I helgen har det varit lite blandat, mest bra.

Min lördag spenderade jag i soffan tillsammans med 1½ kg godis (som jag bara orkade äta 3 bitar av) och Män som hatar kvinnor, del 2. Har ni ej sett Millenium filmerna så rekomenderar jag dem starkt.
                        Hoppas ni haft en underbar helg fylld med roligheter :)
 Editors – Smokers Outside The Hospital Doors - Radio Edit

beabea

Mmm gott. skitbra filmer ja!

oh, var den därifrån? kanske borde köpa om den finns kvar..

2010-03-28 @ 20:01:11
URL: http://peterstormare.blogg.se/
anna

åh the editors, så jäkla bra! racing rats ger mig rysningar varje gång jag hör :)



sv: tack! ja det var en grym kväll!

2010-03-28 @ 20:28:52
URL: http://addspirit.blogg.se/
Åsa

ahhhh bakad potät är ju så ljuvligt gott =)) vad brukar du ha till tro? jag föredrar räkor, tonfisk till mina...mmmm sugen jag blev nu då =))

Kul o prata med dig idag, än om det blev himla kort...så gör du mig som vanligt glad. Något med dig helt enkelt =)) Hoppas du är frisk nu i allafall o att du mår bra! Kram


 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0