Påskliljor & sorg


Efter jobb träffade jag min fina Annie på lunch i stan. Mums! Sedan gick vi till City Gross och jag köpte påskliljor som nu står på köksbordet och är fina. Luktar gott gör dem också.

Hur många är ni som hörde/läste/såg om händelsen som inträffade här i Landskrona igår? Ett äldre par som blev misshandlade på parkeringsplatsen utanför Hemköp. I alla fall så blev kvinnan så hårt misshandlad att honn blev medvetslös och idag avled hon av sina skador. Jag blir så ledsen och mina tankar är just nu hos hennes make, familj & alla nära. Hur kan man bara gå ut och slå ner äldre människor så? Eller människor överhuvudtaget? Hur fungerar hjärnan på sådana människor? Jag mår så illa när jag tänker på det .. & det känns inte alls roligt att bo här längre.

Annie

Du har länkat lite galet sötnosen! ;) Puss Love <3

2010-03-31 @ 20:04:46
URL: http://litenolivet.blogg.se/

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0