Dreaming of when the morning comes


f: weheartit.com

Helgen har spenderats på jobb och tiden har gått väldigt långsamt. Jag har nu insett ett mönster med människor: på lördagar är dem trevliga och glada medan de på söndagar är sura och bittra. Det är verkligen så! Och jag måste säga att det är verkligen underligt .. och samtidigt lustigt.

Igår åt vi pizza med mamma & Ralf. Var en himla trevlig kväll tills jag blev för trött och ikväll efter jobb var det kalas hos mamma för lillebror som fyllt 19 år. Både kakor & jag fick fick träffa mormor & morfar.

Coldplay – Lovers In Japan
Känns som jag är inne i en Coldplay period? Hm, men det är fint.
Nu: Hoppa ner i en mjuk säng och fortsätta läsa bra bok; Stella & Sebastian.

roxanne

Oh vilken härlig bild. Och du och din pizza, hihi, sötnos!! Var assugen på det igår, men pengar fanns ej till det :( Puss

2010-05-24 @ 09:52:13
URL: http://kissamiss.blogg.se/
FOTOGRAF JENNY VENNBERG

Cool bild :)

2010-05-25 @ 10:41:27
URL: http://www.jpic.se/

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0