Won't you take me where the street lights glow


Fredag och jag känner mig nästan mer död än levande. Jag lyckades vakna av mig själv och slapp höra den hemska väckarklockan ringa. Det är alltid ett plus. Eller nej, det är ett jätte stort plus. Halva dagen är gjord här, haha. Och jag behöver all positivitet som finns just nu.

Helgen är på ingång och jag är inte ledig förrän nästa torsdag. 6 (med idag) dagar kvar att jobba. Kämpigt, men jag står ut. Jag behöver detta längre fram. Oh yes.

Spelar Coldplay och dricker latte. Ute är det storm och man kan inte tro att det är maj månad nu. Det känns som ett skämt, men sommaren kommer väl? Innan juni hoppas jag. Jag & mormor fyller år på sommaren och det har vi gjort tillsammans de senaste 24 åren och vi tänkte försöka göra det något år till. 


smäm

det är verkligen tråkigt att det är maj och fortfarande kallt. skärpning på sommaren nu!

2010-05-07 @ 10:45:40
URL: http://smam.blogg.se/

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0