12:11 Det är kallt


Waaaaaaaaaaaaz up?
Jag har fixat håret och sminkat mig lite. Känns bra en onsdag som denna.

Det är vitt ute. Jag fryser bara jag ser det. Brr! Jag är ingen vinter människa för jag och kyla går inte ihop. Än vill Malcom inte åka pulka så jag behöver inte gilla det än i alla fall, moha. Värmeljusen brinner nonstop här hemma och det är likväl kallt innomhus. Det är för jävligt.

Vi sov ganska bra inatt och vakna först 10. Det är bra, hehe. Jag trivs när jag får "sova ut" och än är jag och Malcom på samma våglängd även om han vill vakna ofta och äta.

BVC idag och tror det är läkarkontroll också. Läskigt när man säger läkarkontroll. Ordet läkare är scary. Idag invigde vi stl 62 också. Stora killen. Det märks att han ärvt mina långa ben ;P

sandra

haha, vi var också på bvc idag. vide växer så det knakar, 5380g och 60cm lång. och han tyckte inte att det var roligt med läkarkontroll. hoppas att det gick bättre för er. :)

2010-11-24 @ 16:39:50
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0