Jag tycker inte om att vänta!


Mitt monster kan vara himla söt ibland. Speciellt när han ska ligga hos dig hela tiden. Det är mys!

BF +2 eller vad man säger. Känns det konstigt? Njä, men när hade min kropp tänkt sig att det skulle vara dax? Det är detta väntandet jag blir galen på. För är det något jag inte tycker om så är det att vänta. Och att vänta ut en bebis är nog ännu tråkigare. Well, idag blir det film, cola & toblerone i soffan fram till ca. 16.00 då ska jag fika hos farmor. Ska testa hennes trappor igen. Farmor bor på sjätte våningen av sju.

Roxanne

Fina mjau!



Och ja, unna dig innedagar, jag vill också. Men jag har ju inget barn i magen, hehe. Jag skall ut och fika med vänner och spela spel, sen skall jag träna som fan. Jaja, får ta det lungt på söndag :-D

2010-10-13 @ 11:30:15
URL: http://kissamiss.blogg.se/

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0