The D Day


Det blev ingen bebis 101010 och det ser inte ut att bli någon bebis på the D day heller. Vilken tur att jag räknat med att jag ska gå över och är väldigt inställd på det, men det skulle vara kul om jag fick ha det överstökat. Själva förlossningen och värkarbetet menar jag. Det är den biten som är värst för mig.

Vad att göra idag? Det ser ut att vara ett underbart höstväder ute och jag gillar inte att sitta inne, men vågar inte riktigt gå en runda själv ifall att. Inte värt att chansa. Kunde inte X kommit idag så hade jag sluppit sitta och fundera på vad man ska göra när det är tråkigt.

Lotte Höyer

Snälla Sanna, du ska inte se det som något jobbigt o svårt... Visst fan gör det ont osv, men när man är inne i det så gör man det bara, för det är något naturligt, och efteråt så är det värt varenda värk.. Vi längtar oxå efter x, men den kommer när den e färdigbakad, så e det ;-)

2010-10-11 @ 12:38:51
Martina

Gå en liten runda! Så snabbt går det ju inte aif hehe.. det kan ju kanske däremot sätta igång!

2010-10-11 @ 12:39:07
Roxanne

Oh vad läskigt att gå och vänta, men jag verkligen håller mina tummar att allt skall gå vägen. Jag är så nyfiken på X!!! :-) Puss

2010-10-11 @ 13:42:09
URL: http://kissamiss.blogg.se/
mamma

Som jag sagt, det är värt varje sekund av smärta och du ska inte oroa dig i förväg gumman. Vi klarar det tillsammans precis som alla andra före dig. ;-)



Gå ut och gå, njut av vädret du hinner gå hur långt som helst utan att det kommer en baby på direkten. Det tar sin lilla tid som vi pratat om. Gå ut och rör dig så kanske din väntan snart är över.

Älskar dig hjärtat!

2010-10-11 @ 17:06:31
Em

Vad synd att det inte blev det häftiga datumet. VÅGA gå ut! Jag och R gick en timmes promenad på järvallen när jag var 15 dagar över tiden ;) Men det är skönast att gå med någon annan ifallifall. Och när bebisens väl kommer så sitter du ALDRIG och funderar på vad du ska göra eller har det långtråkigt ;)

2010-10-11 @ 19:55:14
URL: http://lillbebisens.blogg.se/
anna

du kommer fixa det! fast jag är nog inte rätt person att prata med för jag är LIVRÄDD för att föda barn. men är nog mest en fix idé jag fått. alla andra fixar det ju :)

2010-10-11 @ 21:13:21
URL: http://addspirit.blogg.se/
L I L I J A

Svar: Taaack så mycket :D



Som Martina skrev så kanske bara en pytteliten runda kan vara både skönt samt sätta igång det hela lite..?

2010-10-12 @ 10:09:38
URL: http://lilija.com
Emma

Det kommer gå fort till fredag då vi ses igen men tyvärr jobbar jag större delen av helgen. Men får mysa med honom medans jag kan :)

Du kan nog ta en promenad :)

Kram

2010-10-12 @ 12:23:44
URL: http://emmashorna.wordpress.com

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0