Clinique och Keune



Bild 1: Cliniques 3 stegs rengöring för oren hud. Det är verkligen den bästa. Man känner och märker skillnanden direkt och den passar min "tonårshud" jätte bra. Och dem är väldigt dryga. 
Bild 2: Clinique Anti Blemish Liquid nr.2 och på köpet fick jag airbrush concealer nr.4. Lash power mascara fick jag sist när jag handla 2 produkter från Clinique och har inte hunnit testa.
Bild 3: Frisör shampoo och balsam. Jag använder även hårinpackningen och här snackar vi valuta för pengarna. Vilka produkter. Dryga, effektiva och bra. Dessutom luktar dem gudomligt.
Bild 4: Saltspray, gelwax och hårspray. Har inte använt tidigare, men har det i håret just nu efter frissan och jag gillar. Verkar verkligen effektivt och bra.


anna

jag kan inte leva utan saltvattenspray. guds gåva till långt för blankt hår haha

2010-10-01 @ 17:19:47
URL: http://addspirit.blogg.se/
Åsa

de låter som om gums bidde fattig ;)

2010-10-01 @ 20:31:35
Linda - ehtela.com

kul med nya, bra produkter! har hört gott om clinique, kanske får testa nån gång :)

2010-10-02 @ 14:27:55
URL: http://www.ehtela.com

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0