We say goodbye in the pouring rain and I break down as you walk away


Guid mornin! Det är inte lika grått ute idag, men det är inget jätte bra höst väder. Saknar höstsolen. Jag har inga större planer för dagen. Kanske en lunch på stan med fint sällskap. Det hade varit det bästa.

F-kassan ringde och väckte mig idag. Jag tror även det var dem som ringde klockan 8, men då svarade jag inte. Skickade in ang. föräldrarpenning igår och idag ringde hon och ville kolla så allt stämde (tror jag). Jag börjar gilla henne som har hand om mina ärenden. Det kan ju vara något bra?

Började min morgon med en iskall burk cola. Ingen bra start - I know! Men begäret tog över. Drogar detta sedan igår och jag gillar väldigt mycket. Speciellt detta, detta & detta.

anna

det är INTE okej att ringa vid 8 på morgonen tycker inte jag.



sv: haha ja så sitter man där och får sina favoriter. olle är ju helt fantastisk!

2010-10-09 @ 12:06:46
URL: http://addspirit.blogg.se/
anna

ja det ska han absolut! men jag vill nog egentligen inte att han ska vinna, roligare om han kan göra sin egen grej.

2010-10-09 @ 14:17:53
URL: http://addspirit.blogg.se/

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0