Jag hatar att vänta! Irriterad - JA!


(bild: weheartit.com)

Det är full storm och jag har inga kläder att ha på mig för att vara ute. Ingen jacka att knäppa. Just nu ogillar jag den dära magen mitt fram. Den är ivägen. Och jag är så otroligt irriterad. Jag hatar att vänta. Det är fanimej det värsta som finns. Och vad väntar jag på? Jo, på att rösta. Som om jag egentligen bryr mig? Nej jag måste bara vänta, vänta, vänta, vänta, vänta. Mitt humör är nere på botten och känner inte alls för något.

Himla kul fredag detta blev.

mamma

Det blev en HIMLA trevlig fredag, vi fick röstat, du fick en massa nytvättade babykläder och BoIS vann över Norrköping. Det kan knappast bli bättre väl?

Love u

Puss och kram

2010-09-17 @ 23:58:15
E

gillar bilden :)

2010-09-18 @ 11:08:55
URL: http://elleneliza.devote.se
Åsa

hmmm gums...har du hört talas om förtidsröstning ;)

2010-09-18 @ 19:19:42

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0