Måndag 18:46


Sängen har blivit bäddad med det fina överkastet som mormor gjort. Jag tror det är mormor, eller vem har virkat det mamma? Tycker det är så himla fint och personligt.

Jag har haft Nina på besök idag. Vi har haft en tjejdag - noppat ögonbryn, bäddat sängen och tvättat mattor. Hahaha, kanske inte det mest typiska man gör när man träffas. Jag är jätte tacksam för hjälpen idag gumman och besöket såklart.

Det blir ny köksinredning till oss i julklapp. Nya matmöbler, lampa och annat smått. Jag känner för att förnya och köket är en bra början. Blir mycket vitt och jag tror det kan göra köket ännu bättre.

mamma

Mormor har virkat ja... men MIN mormor, din gamlamormor, som gjorde tre stycken överkast plus kuddfodral. Ett till sig, ett till mormor och ett till min moster vilket nog är det du fått nu. ;-)

2010-09-20 @ 21:38:37
Linda - ehtela.com

roligt med handgjorda grejer, särskilt om de är skapade av någon nära :)

2010-09-21 @ 18:54:08
URL: http://www.ehtela.com

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0