Online diary of today

Goddag! Klockan är redan halv 5? Var har denna dagen tagit vägen? Tiden går så himla fort och jag hinner inte med. Jag har gått med halsbränna från och till hela dagen. Det går inte att bota den med endast cola. Måste nog köpa hem något mot det så att jag kan sova. Är ingen höjdare att vakna pga halsbränna.

Dan & Fia bjöd på lunch idag. STARKT, men mycket gott. Fia hämtade mig runt 12 och jag passade på att panta all pant som låg här hemma. Det resulterade i 104,-. Inte illa för "lite" cola burkar och flaskor. Hittade receptICA och det verkar enkelt och gott. Så ikväll tänkte jag göra broccolisoppa. Håll tummarna!


sandra

jag brukar dricka ett glas filmjölk när jag får halsbränna och inte kan sova. det brukar faktiskt hjälpa! bara ett litet tips om du inte redan provat det. :)

2010-09-21 @ 18:58:38
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/
mamma

Jag har oxå halsbränna stup i kvarten och jag ska bara säga att den blir ännu värre av Cola. Man jag har slut på både Samarin, Inside och Lanzo. :-(

2010-09-21 @ 18:59:24
Annie

Blev den god? Lät smarrigt ;)

2010-09-21 @ 19:49:21
URL: http://genitore.blogg.se/

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0