Royal Wedding

Idag bor jag framför tv:n och ser kungliga bröllopet. Mäktigt! Ryser i hela kroppen redan. Det är något speciellt med det engelska och det danska kungahusen. Känns äkta och fint på något sätt. Och hon är vacker. En riktig prinsessa blivande drottning.

mamma/mormor

Visst men det var fan i mig lika mäktigt förra året när VÅR kronprinsessa gifte sig så det så.... kommer snart, puss och kram

2011-04-29 @ 09:35:12
Emma

Haha nu var jag tvungen att sätta på 4:an.. haha. Jaa vi har ju gett honom burkmat när vi varit bortresta och så. Har blivit för krångligt att stå borta och göra puréer och det är inte så lätt att frakta frysta iskubsbitar heller..

Men mina iskuber är olika stora alla. igår åt han tex, en stor kub kött, en stor kub potatis, en stor kub palsternacka, en liten med morot och en med sås. Mina stora iskuber är lite större än en matsked.

Men äter Malcom gröt? Tänk dig isf hur stor en portion gröt är om man gör en portion enligt paketet. Så mycket äter han väl ungefär till lunch :)



Vad duktig Malcom är på att sitta förresten!!! :) Harry har börjat sitt lite men han sitter inte alls lika bra. Han är för vild.. han slänger sig åt alla håll så jag vågar knappt ha honom sittandes haha. Fudnerar på att köpa en lekhjälm till honom för att skydda det stackars lilla huvudet.



Harry är fortfarande hostig och snorig.. Har hållt på över en vecka nu. STOR SUCK.



Hoppas ni får en bra dag! Krama Malcom från oss också!!

2011-04-29 @ 10:26:22
URL: http://yourcupoftea.devote.se
Anonym

Inte prinsessa utan hertiginna :) än iaf :P

2011-04-29 @ 20:53:42

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0