22:10 for You've done such a marvelous thing


Älskade Malcom!
Om du bara visste hur mycket jag älskar dig. Att du gjort mig till världens stoltaste!

Imorgon ska vi träffa finaste Annie & Alice. Ska bli spännande och se hur deras nya lägenhet ser ut. Att dem flyttat får mig att vilja flytta ännu mer. Längtar efter en uteplats med gräsmatta. I alla fall, haha, blir det lite frukost och mys innan vi går ut en runda till Jysk.

Imorgon ska vi ha liten träff med de fina arbetskamraterna också. Ska bli trevligt att träffas utanför jobb. En del saker saknar man ju faktikst när man är ledig och dessa människorna är GULD

Nu: Pluras kök


Sandra

Han är så himla fin. Jag tycker att han börjat se så... vuxen ut på sistone? Hur stor är han nu?



Svar: Åh, tack.. Helst av allt vill jag bara strunta i alltihop. Men det blir väl skönt när det är över och man har det förbaskade körkortet i handen. :)

2011-04-05 @ 23:22:56
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/
Emma

Sv; Ja det är mysigt och de är ju så söta :)

2011-04-06 @ 12:01:55
URL: http://emmashorna.wordpress.com

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0