Dagen började både bra och dåligt. Bra var...

100media_imag012 (MMS)

Dagen började både bra och dåligt. Bra var att vi fick sovit hela natten. Dåligt var att det blev stress innan mitt gynbesök, men tack vare världens bästa gudmor Jennie löste det sig. Besöket var inte så värst trevligt, men nu är det gjort. Nya cellförändringar och tal om operation. Får hoppas på det bästa. Nu ska jag dricka lite te och sen ta en lång varm dusch.


sandra

men fy så jobbigt! hur uppmärksammades det? håller tummarna för att allt löser sig till det bästa för dig!

2011-02-16 @ 20:03:21
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/
Emma

Hmm, jag är väldigt dålig på sådant där? Men cellförändringar och operation är ord som jag tycker klingar väldigt dåligt här!! Håller tummarna för att det inte är någon fara? KRAM!



Nu ska jag försöka svara på allt.. Haha..

Stor han ahr blivit "lillkillen"! Harry var 60,5cm förra måndagen och 6460g så han är på ingång. Han har ju vuxit enoooormt senaste 1,5 månaden haha.



Ja ibland är man kanske elak men jag blir skadeglad när folk som skryter som över hur bra deras barn sover, har det jobbigt. Typ när deras barn skriker helt hysteriskt på allmän plats och sådär.. MOHAHA! hahaha..

Ja.. Harrys nätter har varit sådär hemska i snart en månad och han har ALDRIG sovit en hel natt sådär. GRATTIS säger jag! :D



Jaa.. Min mobil vet jag inte ens hur man gör för att blogga med.. Haha. Men ja.. Försök släng in en inlägg då och då så att jag vet att ni mår bra och så :)

Jag ammar än ja.. och ger ersättning men ammar så mycket som möjligt. Nej ingen kan komma o säga att jag inte kämpat. Nu gör det dessutom pissigt ont med den där infektionen.. Men med den här penicillinen ska det väl försvinna snart i hope :)



Hoppas att det ger sig och att det inte är några tänder.. Det kan få lääänge till.. haha. Men Harrys tänder känns rätt mycket redan där nere så ja. Det här gnället lär nog hålla i sig ett bra dag. SUCK :D

Tur att de är så goa ändå våra killar ;P hehe



Är så himla trött så jag vet inte vad jag svarat på och inte men hoppas jag fått med någonting iaf. haha KRAM!

2011-02-16 @ 23:32:51
URL: http://yourcupoftea.devote.se
Åsa

nej men fy vad är det jag läser =( hoppas allt går bra...kram

2011-02-17 @ 08:41:26
Em

usch, stackars. Ring om du behöver prata, annars har vi tid nästa vecka för att träffas (:

2011-02-17 @ 09:17:06
URL: http://lillbebisens.blogg.se/
mamma/mormor

Det är klart det går bra och för din del är det helt klart bättre att bli sövd än att vara vaken... jag har varit med dig hos tandläkaren så jag vet!



Älskar dig, puss och kram till er båda.

2011-02-17 @ 10:46:32

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0