du är det bästa som någonsin hänt mig


du är det finaste jag gjort
du är det bästa som någonsin hänt mig
du är världens underbaraste och jag älskar dig


Roxanne

Munnen, oooh, så söt! Drömde härom natten att jag skulle föda, läskigt. Jag är så sjukt rädd för det. Huh!

2011-02-23 @ 15:07:28
URL: http://kissamiss.blogg.se/
Solin

gud så underbar o söt!

2011-02-23 @ 20:36:44
URL: http://nattstad.se/Sool
Linda - LindaBrie.se

hihi, vilken söt liten pussmun :)

2011-02-23 @ 20:59:45
URL: http://www.lindabrie.se
Emma - Mamma till Harry 4 mån

Åh en till liten nyis! Jaaa gud vad fort det går. Jag blir tårögd varje gång jag tänker på hur ömtålig och liten han var. Och fy fan vad man älskar sitt barn! Nu för tiden kan jag faktiskt hålla med om att man inte vet vad kärlek och lycka är förrän man får barn. Verkligen! :)

Ja jag tycker att det är så fint och praktiskt med fötter på pyjamas men det är samma här, fötterna blir ju för trånga innan själva pyjamasen och det är ju lite tråkigt. Men jag älskar lindex pyjamaser överhuvudtaget! :)



Jadu.. Hon var nog bara lat. Hon hade tillomed frimärke till alla hemma men inte orkat posta bara ;P

2011-02-23 @ 21:48:02
mamma/mormor

Tack och lov att jag fick dig, annars hade jag ju inte blivit mormor till världens finaste Malcom heller. Så hur gnällig jag än kan vara... jag har ju vunnit högsta vinsten! Tre underbara barn och än så länge ett härligt barnbarn, kan det bli bättre?

2011-02-24 @ 07:17:04

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0