La photoCabine


Dricker kaffe & tar foto i en tjusig fotoautomat. Känner mig extremt snygg på morgonen. Haha, behöver en haircut pronto. Fast det är inte prio ett just nu då det är dop på lördag och en bebis som behöver blöjor.

Sovit bättre inatt än igår, men likväl inte bra. Känner inte för att gå ut men vi ska träffa prästen idag så jag får vackert börja klä mig snart. Sedan blir det fika hos farmor som alla andra onsdagar. Gillar! Promenad efter det så min gosse får sova lite i vagnen. Han älskar ju att ligga i den när vi är ute.

Take care för nu skriker någon på mig, haha.

fia

Du är skit snygg på morgonen:-D Jag behöver med klippa mig. Men ja csn har fuckat upp min ansökan så jag vet inte om jag får pengar. Vi får klippa varandra;-) <3

2011-01-12 @ 11:35:11
mamma/mormor

Hjälp, hur kan du ha fått något så sött som guldklimpen... tur att jag vet hur du ser ut egentligen. ,-)

2011-01-12 @ 11:35:17
fia

Du är skit snygg på morgonen:-D Jag behöver med klippa mig. Men ja csn har fuckat upp min ansökan så jag vet inte om jag får pengar. Vi får klippa varandra;-) <3

2011-01-12 @ 11:36:06
anna

åh vilken fin header du skaffat :)

2011-01-12 @ 11:58:17
URL: http://addspirit.blogg.se/
Roxanne

Tycker du är fantastiskt söt i håret :-) Morron tjejen! Hihi

2011-01-12 @ 16:31:09
URL: http://kissamiss.blogg.se/
Emma

Haha jaa han har börjat med det nu. Men han kollar inte så mkt på tvn.. Han kollar mest åt alla håll. han önskar nog att han kunde kolla åt alla håll samtidigt tror jag den här killen, haha.

Vissa program verkar han dock gilla mer och vänder huvudet mot och tittar även om han grinar innna. Typ hockey tex!

Haha, men det är bra. De är så söööta då, hehe.

2011-01-12 @ 21:53:25
URL: http://yourcupoftea.devote.se

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0