Sweet sunday


Liten börjar bli stor. Aldrig förr har tiden gått så fort. Det är både härligt och skrämmande. Jag hinner inte med. Jag försöker njuta och ta till vara på varje minut, men det känns som jag missar hur mycket som helst. Malcom är nu 3½ månad och om 15 dagar är han 4 månader. 4 månader!

Igår blev det en promenad hem till mamma. Där drack vi vaniljte och åt goda wienerbröd. Mums! Malcom var pigg och glad nästan hela tiden.

Idag ska vi åka med farmor & Pelle hem till pappa & Pia. Ska bli mycket trevligt. Ha en trevlig lördag!

Annie

Ha en trevlig lördag på en söndag? ;)

Du é väl för söt. <3

Välkommen till mommylife, alzeimerz delight! ha ha



Älskar er smack

2011-01-30 @ 12:17:11
URL: http://genitore.blogg.se/
Emma

Haha trevlig lördag ja ;) Ingen fara.. jag sa förut att vi hade köpt bingolotter tills imorgon.. Men bingolotto är ju fan idag, haha.

Tänk vad tiden går fort!!! Redan 3,5 månad! :) Det går föör fort. Jag hinner inte med.



Den där bodyn är så söööt! Harry hade en sån i strl 50 när vi åkte hem från förlossningen (inte bb eftersom vi åkte hem samma dag han föddes så var vi aldrig uppe på bb-avdelningen) hehe.



Fin-Malcom!

2011-01-30 @ 18:15:39
URL: http://yourcupoftea.devote.se
mamma/mormor

2011-01-31 @ 13:11:30
mamma/mormor

Lördag, det var ju söndag i går och den kunde som du vet varit bättre... typ lika bra som fredag och lördag var. puss

2011-01-31 @ 13:12:34
Roxanne

Ja, tiden går sjukt fort. Tänk dig att mina småsystrar var nyss bebisar och nu är dom 10 och 8 år, herregud :-)

2011-01-31 @ 16:55:07
URL: http://kissamiss.blogg.se/
Vinessa

Kolla in blöggen:)

2011-01-31 @ 19:30:18
Emma

Aaaw :) Jaaa jag köpte en SKITFIN vårjacka till Harry på Zara idag. Den är jättetunn och i strl 68 (han kan knappt ha 62 än men det går ju fort ändå!).. Så kan han nu när det fortfarande är kallt ute ha en tjocktröja under den bara.. Och så köpte jag häromdagen ett par gråa strumpbyxor till honom som han kan ha under byxorna när det är kallt ute som långkalsonger om det skulle behövas :)

2011-01-31 @ 21:16:25
URL: http://yourcupoftea.devote.se

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0