Timmy Time


Vi sitter och tittar på Timmy Time på Disney Channel. Jag vet inte om det är jag eller Malcom som tycker om det mest, haha. Fast han ser rätt nöjd ut i sin babysitter min lille prins. Det är en utmaning att roa en 3 månaders bebis samtidigt som man ska försöka göra något eget, haha. Fast kaffet smakar i alla fall bra ;-)

Idag blir det inte många knop. I alla fall inte innan 4. Jag är jätte trött i kroppen och känner bara för att vara hemma en stund. Vi ska ju till min farmor i eftermiddag och sedan till min mamma i vanlig ordning på onsdagar.

Emma

Jaa det är det verkligen. Jag har fått värma mitt kaffe en gång idag och nu har det kallnat igen. Blää!

Men kl.15 kommer prästen hit och ska planera dopet. Hoppas det går ganska fort för sen har jag ju massor att göra igen..

Jaa, mamma kommer hit på fredag och ska hjälpa mig med bak och allt. Och även Sebbes syrra.. Men ändå.. Allt tänk har man ju fått göra själv och när jag har för mycket att tänka på får jag ångest och mår dåligt och är konstant ledsen och otrevlig. Inte nice.. Hoppas det ordnar sig snart. Tur man har underbara lilla plutten! :)



På fredag ska vi göra pastasallad och cheesecake till dopet :) yummm!



Vad skönt att han sovit bättre! :) och shit vad länge! haha då blir det omvänt ja, att man sover för mycket hehe. Inatt sov Harry lite bättre också. Vaknade kl.2, 4.30, 6.30, 07.50 typ. Lite längre mellan iaf! :)

2011-01-19 @ 14:46:54
URL: http://yourcupoftea.devote.se
anna

haha ser gulligt ut iaf :)

2011-01-19 @ 19:13:21
URL: http://addspirit.blogg.se/

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0