Look we are alive and I turned 25

Jag tror jag tagit mer än en paus ifrån bloggen. I alla fall just nu! Här är ett livsbevis på att vi finns kvar, haha. Lilleman har fått 6 tänder och är helt underbar dagarna igenom. Skrattar, pratar, kryper, går med möblerna och busar. Jag är såååååå lycklig att jag får vara med honom varje dag. Snart är det dax att verkligen se framåt och jag vill bara veta att allt blir bra. Har sökt ett par jobb men inte ett enda har jag fått napp på. Känns mindre bra ju. Att gå tillbaka till 15 timmar känns ännu värre. Nej fy! Inget jäkla depp inlägg nu ..

Hoppas ni alla har det bra. Själv har jag fyllt 25 år och jag känner mig helt plötsligt gammal? WTF lixåm. Haha, men jag njuter av allt nu. Varje dag är en bra dag och INGEN/INGET ska ändra på det.


 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0