Du får inte stoppa popcorn i näsan


Vi har lekt och goast en massa idag. När Malcom sov letade jag upp kanelbullar i frysen som jag värmde och åt. När Malcom vaknade fick han äta broccoli. Andra dagen han äter det och han gapade efter mer och log med hela ansiktet. Underbara unge! Bilden på Peter är ifrån igår, hahahaha. Du får inte stoppa popcorn i näsan Peter *sjunga* Nu ska vi packa väskan och klä oss för att gå på babymassage.

anna

så söt han är :)



sv: ja det är så himla härligt när man känner att all övertid har lönat sig :)

2011-03-10 @ 18:21:15
URL: http://addspirit.blogg.se/
Emma

Haha han ser nöjd ut på broccolibilden :) och vilken mysig bild den första!



Jag hade lite ångest angående ligg/sittdel innan jag lät honom testa sittdelen. Han känns ju så liiiiiiiiten. MEN så är han nog en av de nyfiknaste människorna jag träffat och vill SE allt och vara MED. När jag häromveckan fick bära runt honom på coop för att han tyckte att det var så tråkigt att ligga ner i liggdelen var det droppen ;P

Sen kom mamma hit förra helgen o då testade vi sittdelen och det funkade ju minst lika bra. Han har ju sitt fårskinn där i och den går att fälla ner helt och hållet så det är ju mysigt för honom där också! :) Så hakar jag upp ett hack så att han halvsitter/halvligger lite när han är vaken så att han kan se dig omkring :) mysmys!

Men det är ju jätteolika. Det finns barn som är flera månader äldre som inte alls känner något stort behov av att sitta i sittdel heller. Barnen säger ju liksom "till" när de tröttnar på liggdelen, hehe :)



OCh förresten, fan! Jag blev skitsugen på bullar nu. Och jag har ju börjat mitt "nyttiga liv".. för 484938:e gången.. Damn... De ser så goda ut! haha.

2011-03-10 @ 20:19:58
URL: http://yourcupoftea.devote.se
Emma

Det är inte så svårt att missa, vi har ju inte sett varandra sen i höstas.. jag har ju inte sett Malcom irl, så vem är det som borde skämmas egentligen!?

2011-03-11 @ 09:21:01
URL: http://glytten.blogg.se/
Emma

BF är satt på tisdag.. så vi får se.. h*n ligger superlågt så det kan ju hända när som nu!! :)

2011-03-12 @ 09:56:35
URL: http://glytten.blogg.se/

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0